הכותב: עופר המרמן - מוזיקאי ומבעלי SpS אולפנים מתקדמים למוסיקה.
קידום אמנים באינטרנט, מה זה?
אנסה להרחיב את הנושא עד כמה שאוכל ...
מקורות פרסום עיקריים לאמן הם:
פייסבוק - FaceBook
מייספייס - MySpace
בבו - Bebo
טוויטר - Twitter
לינקטון, פטיפון, אתרי סיקורים למיניהם, פורומים, בניית אתר אישי וכמובן פרסום ממומן בגוגל.
אני חושב שכיסיתי את העיקריים.
בכל אופן, מה עושים עם זה?
אז ככה, צרו שם משתמש משלכם עם סיסמא בהרשמה לאתרים החברתיים הללו והתחילו ליצור לעצמכם תדמית ברשת.
הכוונה לתמונות שמוציאות אתכם טוב, מקבץ שירים יפים שהפקתם - לא סקיצות למען השם!!!
נניח ואתם זמרים.. אז לוח הופעות, סגנונות מוזיקה אהובים וכיוצא בזה ...
תמונות מהופעות שלכם וכוכבים שאתם מעריצים - נתונים אלו יתנו לקהל שלכם רקע על האמן שבכם עם השפעות מוזיקליות שהביאו אתכם לאותה נישה שאתם בה כיום.
אם תצלמו את עצמכם אוכלים במסעדות ותעלו תמונה זו, הקהל שלכם יחשוב שאתם כל היום במסעדות אוכלים... כי זה מה שנתתם לו לראות. כאן אתם יוצרים את הרכילות שלכם וכדאי שתהיה טובה ומוקפדת.
בואו נמשיך... מינון
כמה לפרסם ומתי?
תשובתי לעניין היא פשוט ?הרבה מאוד, בכל זמן שאתם יכולים?
כל הופעה או מפגש מוזיקלי אם באולפן, בחדרי חזרות ובכלל עם שותפים למוזיקה חייב להיות מתועד ומופץ בכל דרך שהיא.
לינקטון ופטיפון הם סוג של יחסי ציבור לסינגלים לאמן.. הם נותנים שירות הפצה לבין 500 ל-700 שדרנים, מפיקים, כתבים ואנשי קשר מתחום המוזיקה.
עוד צעד בדרך להיות אמן מוכר...
SpS אולפנים מתקדמים למוסיקה
רחוב דיסנצ'יק 9 (בית רביבים), קומה 1- צהלה, ת"א
טלפונים להתקשרות: 03-6481278, 03-6481284
אתר: http://www.spspro.co.il מייל: spslive@gmail.com